Gustavsborg PRE

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Det gick fullständigt åt pepparn!

Av Ann-Britt - 19 september 2011 09:57

Vi fick så dåliga poäng så jag undrar om Azora verkligen har fyra ben, huvud och svans. Men vi kan inte skylla på något för det var ingen bra uppvisning. Hon stängde av och, som en bekant sa, soppan tog slut.

När vi tränade hemma och hon sprang fint så slutade vi och det var berömmet för gott arbete. Nu gjorde Kenneth en provspringning innan de gick in och hon var sååå fin och duktig. Klart att hon trodde att de var klara.

Shit happens och det är bara att gå vidare.


Vi har haft så trevligt och tävlingen var superbra arrangerad. Allt klaffade med tider och Strömsholm är ett fantastiskt ställe att vara på. Eftersom jag vet vad det innebär att arrangera förstår jag att tävlingskommittén har lagt ner massor av timmar. En stor eloge till er!

Strömsholm bjöd på bra husrum, jättegod mat osv.

Jag glömde kameran i Jonnys bil (vårt ressällskap) så bilderna kommer senare idag.


 
 
Carina

Carina

19 september 2011 10:08

Som sagt, shit happens:) och det är inte alltid dessa unghästar är i fas vid en utställning, mer tur om dom är det:)
Jättetack och roligt att ni är nöjda, det värmer kan jag säga och gör det värt att arbeta för championaten ideellt. Det var kul att träffa er också, kram

http://www.legendariopre.blogspot.com

Ann-Britt

19 september 2011 10:21

Ni har gjort ett kanonjobb!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Britt - 20 april 2016 20:15

Allt som allt tror jag att jag varit i ridhuset 7-8 gånger med Cassiopeia. Hon har gått från tämligen hysterisk till att kunna sittas på under dessa få gånger. I mitt tycke ganska fantastiskt. Idag har Ingrid stått i stigbygeln och vi gick några ...

Av Ann-Britt - 8 oktober 2015 21:53


Jag har nu en blogg på den här adressen:   https://gustavsborgcom.wordpress.com/     ...

Av Ann-Britt - 24 september 2015 10:29

Hur bekvämt som helst! Vi deltar i tävlingen Årets Svenska Måltidslitteratur 2015 som Måltidsakademiens BIblioteksstiftelse i Grythyttan utlyser varje år. 2013 deltog vi med vår första bok Året runt på Gustavsborg. Alla tävlingsbidrag finns med i mon...

Av Ann-Britt - 21 september 2015 09:33

Svalorna flyttar på samma datum varje år, nästan. Förrförra året den 12:e september, ifjol och i år den 14:e. Det blir så tyst när de lämnat och kvar står jag med all skit som ska skrubbas bort ;-) Nåväl de små mygg- och flugfångarna är väl värda en ...

Av Ann-Britt - 18 september 2015 14:30


Att visa sårbarhet/utsatthet är en utmaning för vår självbild, det vi tror på och känslan utmanar våra invanda mönster. Det vi kan fråga oss är vad är det som utmanas? Vad är vi rädda för? Vad måste kanske ändras för att acceptera denna insikt? Vår r...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards