Gustavsborg PRE

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Lätt som en plätt

Av Ann-Britt - 20 september 2010 17:22


Tja, visst ser det busenkelt ut? Ska vi slå vad?? Marijke de Jong, Holland, visar oss trav vid hand.


Hittade den här filmen med Bailarino. Den piggade upp mig i regnvädret. Han är så ilsken på att gräset sticker honom på mulen.


 
 
Mägi

Mägi

21 september 2010 09:43

DET ser ju så elegant och lättsamt ut! From idag är mitt mål att filma Honey och mig om 3 månader med samma uppgift....:-O Hon är en häst som man får lugna, lugna O lugna en stund...innan det går som det ska.

http://www.descarada-de-fenix.blogspot.com

Ann-Britt

21 september 2010 11:02

Ska bli spännande att se filmen. Jag tycker vid hand är jättebra arbete för en osäker häst.
Javisst ser det enkelt ut, men tyvärr är det inte så lätt som det ser ut. Jag har för mig att hästen bara är 5 år gammal dessutom, så hon har verkligen jobbat på.
Men det är en njutning att titta på.

 
Ylle

Ylle

21 september 2010 17:03

Njutning var ordet!!! SÅ fint arbetat.. med nöjd häst. Och fölis är ju bara för underbar!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Ann-Britt

21 september 2010 17:05

Kanske något för dina alpackor också. de verkar ju präktigt tama redan.
Lille fölis blir bara bättre och bättre. Svårt att tänka, men han blir bara sötare och sötare också.

 
Nina

Nina

22 september 2010 21:33

Å, underbara Bailarino! Blir så glad videon. Är det han som är på bild i tidigare inlägg? En riktig prins :D

/Nina

http://www.dorado.bloggagratis.se

Ann-Britt

23 september 2010 10:09

Ja detta året fick vi bara en hingst så det är han som finns på kors och tvärs i bloggen. Han tål att tittas på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Britt - 20 april 2016 20:15

Allt som allt tror jag att jag varit i ridhuset 7-8 gånger med Cassiopeia. Hon har gått från tämligen hysterisk till att kunna sittas på under dessa få gånger. I mitt tycke ganska fantastiskt. Idag har Ingrid stått i stigbygeln och vi gick några ...

Av Ann-Britt - 8 oktober 2015 21:53


Jag har nu en blogg på den här adressen:   https://gustavsborgcom.wordpress.com/     ...

Av Ann-Britt - 24 september 2015 10:29

Hur bekvämt som helst! Vi deltar i tävlingen Årets Svenska Måltidslitteratur 2015 som Måltidsakademiens BIblioteksstiftelse i Grythyttan utlyser varje år. 2013 deltog vi med vår första bok Året runt på Gustavsborg. Alla tävlingsbidrag finns med i mon...

Av Ann-Britt - 21 september 2015 09:33

Svalorna flyttar på samma datum varje år, nästan. Förrförra året den 12:e september, ifjol och i år den 14:e. Det blir så tyst när de lämnat och kvar står jag med all skit som ska skrubbas bort ;-) Nåväl de små mygg- och flugfångarna är väl värda en ...

Av Ann-Britt - 18 september 2015 14:30


Att visa sårbarhet/utsatthet är en utmaning för vår självbild, det vi tror på och känslan utmanar våra invanda mönster. Det vi kan fråga oss är vad är det som utmanas? Vad är vi rädda för? Vad måste kanske ändras för att acceptera denna insikt? Vår r...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards