Gustavsborg PRE

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Ann-Britt - 1 februari 2010 17:43

Nu har jag fått kontakt med Ricardo och kan boka den 5-6 eller 6-7 mars med honom. Mail och Internet är inte tillförlitligt i Portugal tydligen, men nu har vi hittat varandra via telefonen. Tur att det fortfarande finns detta gammaldags kommunikationsmedel...

Du som är intresserad måste höra av dig till mig omedelbums, så att jag kan boka honom definitivt.

Av Ann-Britt - 1 februari 2010 17:37

Tack till Carinas kursdeltagare som var här i lördags. Ni testade verkligen gränserna för hur många glada personer vi kan trycka ihop i vår lektionslokal. OBS! Det måste vara glada personer, annars får man in betydligt färre.


Alltid lika trevligt att ha er här! och välkomna åter i februari.


Det var så kallt så jag kom mig inte för att fotografera, så ni får gärna skicka mig foto till hemsidan o bloggen. Jag har turen att kunna hänga i mitt varma kök över grytorna.

Av Ann-Britt - 1 februari 2010 17:24


Hej vad det går...

Jag hörde en intervju med killarna som byggt den här sparken. Intervjuaren frågade vad som hände om de kom till en vak, för det går nämligen inte att stoppa mojängen när man väl startat den. Ja, det var bara att hoppa, sa byggaren.

Har man startat var det bara att åka med i över 100 knyck! Men nog är den kul?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards